Gadis 18 Tahun Hampir Putus Dua Digilis Lori Pemandu Mabuk


Gadis 18 Tahun Hampir Putus Dua Digilis Lori Pemandu Mabuk|Satukemalangan tragis yang membabitkan seorang gadis berumur 18 tahun di jalan baru,bukit matarajam pulau pinang petang tadi maut di tempat kejadian.

Mangsa Farhana abdullah dari kampung paya Bm selamat, di katakan hampir terputus dua setelah di langgar oleh lori traler yang di laporkan pemandunya sedang mabuk.

Dalam pada masa itu lori yang cuba melarikan diri berjaya di tahan oleh pihak polis,mana kala mangsa Farhana Abdullah di bawa kehospital BM dan selamat di semadikan di kampung halamanya.dimana mangsa di katakan dalam dua hari lagi akan menyambut ulang tahun kelahirannya.

Khairul abang mangsa berkata "saya mewakili keluarga Nurul farhana abdullahpengebumian adik saya satu satunya sudah selesai,saya juga minta maaf pada sesiapa yang terguris hatinya sepanjang perkenalan dengannya.

Kalau ada apa apa hutang atau yang ingin minta tuntutan boleh berjumpa Saya atau dengan keluarga.dan kalau ada sesiapa yang memiliki dan menyimpan  gambar dia semasa kejadian tolong jangan di viralkan sebab gambar tidak tutup aurat.

khairul juga meminta kepada sesiapa yang mempunyai gambar semasa kejadian agar di padam,mohon sedekahkan alfatihah,rehatlah adik disana rehatlah bersama ayah,semoga tenang di sana katanya"

Untuk menghormati keluarga mangsa Gambar kejadian hanya akan di siar yang di ambil dari jauh saja. eberita org

0 Response to "Gadis 18 Tahun Hampir Putus Dua Digilis Lori Pemandu Mabuk"

Post a Comment